'MySelf'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Majlis di Regency Hotel,Kuala Lumpur'

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

28 Nov 2010 bersamaan hari ahad adalah majlis bagi pihak lelaki yang diadakan di Regency Hotel Kuala Lumpur. Majlis bermula pada jam 8 malam, iaitu selepas solat maghrib.


saya telah pergi awal bersama pasangan pengantin, iaitu selepas waktu zohor. Ini kerana mereka ada 'latihan' sebelum majlis bermula. sampai di hotel, tolong mengenakan inai pada jari pengatin semula, bagi warna naik seri kembali kerana telah hilang selepas mencuci periuk belanga di rumah pengatin perempuan semalamnya..hihi..

Hidangan yang disediakan pada malam tersebut, lebih kurang 22 hidangan termasuk 'desert' dan sebagainya.. jadi, selagi boleh masuk dalam badan, kita makan mana boleh.. hihi ^__^ alhamdulillah... majlis berakhir dijangkakan pada jam 1030 malam. Tetapi saya dan family pulang awal kerana esoknya ayah akan bekerja..



gambar family + sedara mara bersama pengantin di Regency Hotel.

Semoga sentiasa mendapat rahmatNya di dunia dan akhirat sana.. Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair...

0 sahabat:

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries