Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Arnab Anggora..'




Angora

Negara asal: Ankara, Turkey.


4 jenis.
-English,
-French,
-Satin
-Giant.


Baka tulin Giant Angora berwarna putih.
Mata merah delima.
Serba boleh.
Berat > 9 1/2 lbs
dengan bulu yang lembut, halus,
"Guard hairs" yang tegang dan lurus
dengan fluff yang berketak dengan "guard tip"
di celah-celah

hikhihk...ada sape2 minat boleh cari kat negara asal dia...(^_^)
tapi kat malaysia ada gak jika tak silap...
cari kat 'taman arnab' tentu ada...
wallahua'lam...

4 'ulasan':

Ro Zhaf Zeck said...

cmne nk transorm kucing aku ni jadi arnab anggora?
ada cadangan x?
kene bg dia makan frieskies campor keret ke?

princess said...

to ro zhaf zeck:

nak transorm kucing jd arnab?
erm..x th la plak mcm ne..
bg frieskies bnyk pun kalo bulu dia tak pnjg tak jd kot..
(^_^)

aidil said...

salam..sy pnah jmpa arnab ni kt malaysia..mmg cmey sgt2..hehe

numerous said...

salam(^___^)
sy pnah jmpa arnab ni kt mlaysia..
tp kurus ckit..
sbb dia dah diet..hehe

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries