Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Cerita itu Cerita ini'

sekali lagi diri ini kena buat homework...
kali ini dari seorg adik yang baru juga diri ini kenal di alam bloger..
trima kasih dik ina...akak buat untk tak menghampakan adik..(^_^)


1)Bekas kekasih saya adalah :
-rahsia...( ada atau x yer)(^_^)

2)Saya sedang mendengar :
-lagu kat blog

3)Mungkin saya patut:
-gembira walau sedih

4)saya suka:
-duk rumah...kalo x ada apa aktiviti

5)Sahabat-sahabat baik sy:
-mereka yang sudi bersama ketika saya sedih dan gembira...

6) Saya Tak Faham:
-kawan yang suka makan kawan

7)Saya kehilangan:
-tak ada apa kot lg...

8)Ramai yg kata:
-saya tak banyak cakap

9)Makna nama saya:
-cahaya kelebihan dan kemulian

10) Cinta itu adalah:
-anugerah yang berharga dari Allah kepada hambanya...cinta pada Allah yang terbaik..

11)Di suatu tempat seseorang sedang:
-berehat setelah penat bekerja.

12)Saya akan cuba:
-memberi kegembiraan pada family..

13)Ayat"Selamanya"membawa maksud:
-sehingga nyawa di ambil kembali olehNya

14)Telefon bimbit saya:
-mak saya bagi..nak beli tak mampu hehe...

15)Bila saya terjaga dr tidur:
-Alhamdulillah masih diberi peluang untuk berbakti di bumi Allah dan pada ibu bapa

16)Saya bila meluat bila melihat:
-apa ek?

17)Pesta/Parti adalah:
-merimaskan....x suke parti ramai2 orang...

18)Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:
-kucing kat rumah...comey rasa

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:
-sejak dilahirkan kerana diberi peluang hidup walaupun tidak cukup bulan lahir pada mulanya..alhamdulillah

20)Hari ini :
-kurg cht,selsema je..rimas2....

21)Malam ni saya akan:
-stdy untk final exam isnin nie( x sedar lg nie..hehe)

22)Esok sya akan:
-tggu mak n ayh dtg amik brg sbb dah nak hbis stdy kat snie..prepare untk ptikal lak..

23)Saya betul2x inginkan:
-kebahagian hidup di dunia dan akhirat disamping insan2 tersayang serta ingin menjadi anak,akak dan bakal isteri serta ibu yang solehah..aminn...serta nak hantar mak n ayah tunaikan haji nanti...insya-allah

24)Ketika sy lihat wajah saya di cermin pagi nie:
-bile nak tembam nie..hikhik

25)Pusat membeli belah / arked permainan :
-adei ada ker?ish2 rasa x da..ikut parents je bile brg dlu...

26)Makanan barat atau jepun:
-tak berminat sgt walaupun nak pergi sana

>27)Bilik yg terang atau gelap:
-bilik yang tak gelap tak terang..hehe

28)Makanan segera adalah:
-makanan yang beli boleh trus makan

29)Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
-balik umah isnin nie ( tepon family td)

30)Siapa yang anda mahu tag????
-siapa yer? kalo boleh sume yang jadi follower saya..saya tag kembali...lalala

31)siapakah yg bertuah itu..?? kalian insan terpilih...hihi

-kak niza..(akak comey buat yer..)
-kak asma (da 2 kali bagi kat kak asma..huhu)
-puteri (jawab yg dlu juga)
-atul ( hehe..jgn mrh cyg)
-suhana (kamu suka jwb kan)
-rerama chumey ( akak nak th rahsia kamu lg)
-masyitah ( yg ari tu x jawab lg)
-kak ijja ( x per kan)
-kak thuaibah
-ila insyirah
-wardatul syauqah
-iqah_sfa
-syawal ( jwab juga lagi..lalala)
-wann ( tapi rasa mesti x nak buat)
-akhi lisam ( nak jawab x?)

-kalo tak nak jawab takpelah..(^_^)

wallahua'lam...

3 'ulasan':

Ya Habibi said...

Assalamu'alaikum wahai kakakku..

baik sungguh akak bagi homework bebanyak macam nie..

haha.

nie kalau jadi cikgu nie, mesti anak murid suh berhenti mengajar. Duk rumah jaga anak laki je la..
[sebab suka bagi homework]

lalalala~

princess said...

to suhana:

salam adik cyg....

biasa lah..kamu kan suka buat..
pelajar kena rajin bt homework...

ish apa lak suh berhnti..
mak n ayh dowg lg suka tau cikgu bg bnyk homework br pandai tau...

lalala

Thuaibah said...

isk2..

kne tag la pulak..

hehehe...sy tgh out station, of out state selama beberapa hari...nnti saya balik tanah tmpt belajar, canberra...sy jwb..iA...isk2:D

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries