Menu

'Diri Saya ^_^'

My photo
♥Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita...♥

'Very Cute Angora Rabbit'

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


kali nie..saya nak kongsi gambar arnab..hehe..
tak tahu nak update apa kat sini..
jadi ltak gmbar nie plak...
pendapat korang ada rupa arnab tak binatang kat dalam gambr bawah nie yer...(^_^)


1





2


3


4


5

6
rasa2 korang semua..arnab nie rpa mcm apa yer..(mcm arnab ker ?)
hikhik...
wallahua'lam...
p/s: ada sesape yang suka..blh jdkan haiwan piliharaan...







11 'ulasan':

UkhwAh said...

subhanallah!!
comelnya!!rasa nak peluk kuat2 pastu gesel2 muka kat bulu dia!!ehe..

p/s:tipu ja!jgn kata nak peluk, dtg dekat pun blom tentu berani..haha!

kelambuharimau said...

camana nak makan kalu bulu gitu..

Ya Habibi said...

Assalamu'alaikum..

haha!

kak atul action je tu.. wekk! =P

ade ke arnab macam nie? tak pernah jumpa pun.. ngehehe~

bagus2.. boleh buat bantal.. haha!
mesti empuk seempuk-empuknya..

lebat sangat bulu2 dia tu, sampai mata dah tak nampak..

=)

Ya Habibi said...

suka tengok yang no. 3..

nampak cam female je..

ekekeke~

Wal said...

ini plushies kah~?

princess said...

to atul :

hikhik..
atul nak buat bantal plok ek...
blh2..plih je yg mane satu...

agk2 kat malaysia ada ke arnab nie ek?

to kelambuharimau:

arnab nie blh makan ke yer?
tak th la saya..
tp if adk beradik arnab yg sama dgn malaysia blh kot..(^^,)
kena buang dlu la bulu dia...
hehe

to suhana:

wahh...su mmg nak ada satu yer..
akak pun br pernah tgk..
tak th kat negara mane ada arnab nie..
nant cari kat tenet asal usul dia lak..

femele ke no 3 tu?
erm..akak taak th plak..hikhik

to syawal:

ntahlah dik..tak th plak..
wakaka

Affan Ruslan said...

Salam, ni arnab ke bantal?

princess said...

to affan ruslan:

hehe akhi..tentu lah arnab..
ish kalo bantal ada sape2 yg berminat ker?

(^_^)

zie said...

salam
subhanallah..comelnye..ermmm geram rasa...
tapi kat mana jumpe arnab ni?xpernah nampak pun...hehehe

Lisam said...

ini mambang bulu namanya...
hakhakhak..

princess said...

to zie:

hikhi...
comey yer zie?
apa lagi cari dan simpan satu...

hehe..
saya pun tak th kat mne..
kena cari kat internet dlu nie...


to akhi lisam:

hikhik....
bile plak mambnag bulu...
nie arnab namanya..
tp x pernah jmp pun..

akhi nyer mambang kot ada mambang bulu...

wakakaka...

'Sahabat'

♥ Popular Post ^_^ ♥

 
'Ketenangan' Copyright © 2013 Design by nurilla Official Love Diaries